helgen

kanske borde berätta om min helg?
det var ingen vanlig helg för mig, faktiskt. det var en jobbig och knasig helg, nu ska jag berätta;
fredagen började på en fest i alby. det var en lokalfest, lokalen var liten och det var mycket folk. jag kände att det högg till i hjärtat, men tyckte att det var vanlig eftersom att jag brukar få. men denhär gången var det inte normalt, för det slutade aldrig hugga. det gjorde skitont, det blev bara värre och värre. jag sa till min kompis att; vi måste gå ut, för det känns som jag kommer dö!
så vi gick ut, tok luft, och då spydde jag. sen fick jag svårt att andas. så min söta vän emma ringde ambulansen, men ambulansen kom aldirg, så det åkte förbi en polisbil som emma stannade in som körde mig till huddinge sjukhus.
fick åka hem efter några timmar, så det var nog inte så farligt som det låter, men det var otäckt iaf,

där fick jag ligga i ett rum och andas i en påse, alla var skitsöta.
läkaren berodde på stress, så... jag kanske borde börja chilla lite?


lördagen var däremot lugnare, kände för att vara hemma, eller hade ingen ork till att göra något, kanske var smart? - mjo, de tror jag absolut!

idag har jag också bara varit hemma, tagit det lugnt och bara verkligen inte gjort någonting!!!!!

det var allt för denhär gången. hoppas alla mår bra.
puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0