oj oj oj

nu är det en vecka sen jag skrev något. jag veeet, jag är inte så bra på att uppdatera. men det ligger lite i min charm, eller vad säger ni? ;) haha

har varit en sjukt kall dag idag, och jag och min bästa vän har varit ute på vift ganska mycket idag. vi är så sjuka, vi åker in till stan, är där några timmar, kollar runt. sen känner vi att.. ne, vi har inget att göra. så vi tar tåget till västerhaninge och går av där, träffar örnies vän och bara chillar.

sen gåt vi för oss att ta tåget från västerhaninge till handen och går av där och går i deras centrum. vafan gjorde vi där liksom? haha, fick iaf med mig 2 nagellack där ifrån, ett rött och ett svart från kicks. gick på 70 riksdaler! inte illa.

sen iaf begav vi oss hemåt. det var lagom skönt att komma hem, med tanke på att kylan var olidlig, så det blev 2 koppar te och ett varmt duntäcke runt sig när man kom hem.


nu har jag inte så mycket mer att säga, haha.
hoppas allt är bra med alla.


puss!!!

Kommentarer
Postat av: Örnie

Vill bara säga att jag älskar dig bästa vän! <3

2010-02-14 @ 21:19:00
URL: http://copycatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0